Freshworks
Freshworks CRM — CRM-система для оптимізації роботи з лідами, збільшення залученості покупців, відстеження угод та роботи з новими клієнтами. У CRM-систему інтегрований штучний інтелект, що допомагає спеціалістам отримувати інформацію про клієнтів та оптимізувати адміністративну роботу та роботу з звітами.
Працюючи з Freshworks CRM користувач отримує комплексне рішення для ведення продажів, яке дозволяє залучати потенційних споживачів, вести контекстні розмови, укладати угоди на основі аналітичних даних та підтримувати відносини з клієнтами. У Freshworks CRM для взаємодії з клієнтами вбудовано: телефонія, чат, функція інтеграції з поштовими клієнтами.
Для організації маркетингової діяльності в Freshworks CRM компанії отримують повноцінне уявлення про клієнтський досвід: його поведінка, рівень залученості та інше. Для спілкування з аудиторією CRM-система дозволяє налаштувати автоматизованого чат-бота на сайті, сегментувати за критеріями споживачів, створювати персоналізовані поштові розсилки та отримувати аналітичні дані про взаємодії споживачів з сайтом (кліки, ліди, відповіді тощо).
Особливості Freshworks CRM:
- Відстеження пошти, відкриття листів.
- Кампанії з продажами.
- Персоналізація шаблонів.
- Повідомлення.
- Планування листів.
- Синхронізація календаря.
- Розширені функції відправки листів та телефонних дзвінків.
- Призначення номерів.
- Автоматичні логи викликів.
- Персоналізація голосової пошти.
- Запис викликів.
- Історія дзвінків.
- Відстеження сайту та додатка.
- Графік активності.
- Сегментація за поведінкою.
- Сегментація команди.
- Зустрічі, завдання та нотатки.
- Масові дії.
- Доступ на основі ролей.
- Фільтрація та сортування угод.
- Налаштування процесу продажу.
- Дашборд продажів.
- Аналіз угод.
- Візуальні звіти з продажів та доходів.
- Перенос даних з Insightly, Zoho, Pipedrive та Salesforce.