Криза часто приносить незручності для бізнесу, але разом з тим відкриває нові можливості. Головне — розуміти, як адаптуватися та використовувати цей час на користь. Ось декілька порад, як підвищити продажі в складний період.

1. Аналізуйте ринок і своє місце на ньому

Розуміння потреб клієнтів та того, як змінилися їх вимоги в період кризи, допоможе вам адаптувати свою пропозицію.

2. Створіть гнучкі цінові пропозиції

Знижки, акції, бонуси можуть стати критичним фактором при виборі вашого продукту чи послуги в умовах фінансової нестабільності.

3. Посиліть онлайн-присутність

Люди все частіше шукають продукти та послуги в інтернеті, особливо в умовах карантину. Оптимізуйте свій сайт, працюйте над SEO, залучайте трафік через соцмережі.

4. Збільште якість обслуговування

Задоволений клієнт – це повертаючийся клієнт. Працюйте над якістю сервісу, вивчайте відгуки та реагуйте на них.

5. Навчайте свою команду

Інвестиції в освіту та розвиток співробітників можуть допомогти підвищити якість обслуговування та збільшити продажі.

6. Робіть акцент на лояльності

Програми лояльності, бонуси для постійних клієнтів можуть допомогти зберегти вже існуючу базу покупців та залучити нових.

7. Оптимізуйте витрати

Аналізуйте, де можна зекономити без втрати якості продукту або послуги. Це може включати перегляд постачальників, оптимізацію процесів тощо.

8. Підтримуйте звязок з клієнтами

Повідомляйте їх про новинки, акції, зміни в роботі. Інформований клієнт частіше приймає рішення на користь покупки.

Висновок

Період кризи – виклик, але і можливість. Якщо підходити до ситуації гнучко, з розумінням потреб ринку та своїх клієнтів, то не тільки можна вижити, але і збільшити продажі.

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.