Кожен бізнес-власник прагне не тільки залучати нових клієнтів, але й збільшувати доход від кожної угоди. Як цього досягти? Одним із способів є підвищення середнього чеку. У цій статті ми розглянемо ключові стратегії та практичні рекомендації з цього питання.

1. Крос-селінг і ап-селінг

Крос-селінг – це техніка продажу, коли клієнту пропонують товари, які доповнюють те, що він вже вибрав. Наприклад, якщо клієнт купує ноутбук, йому можуть запропонувати купити мишу або чохол.

Ап-селінг – це метод, за допомогою якого покупцеві пропонують товар вищої якості або версії за більш високою ціною.

2. Програми лояльності

Запровадження програми лояльності дозволяє заохочувати клієнтів робити більше покупок або купувати дорожчі товари, отримуючи знижки, бонуси або подарунки.

3. Знижки при покупці великої кількості товару

Запропонуйте знижки або спеціальні пропозиції для тих, хто купує товар у великих кількостях. Це може заохотити покупців купувати більше.

4. Подарункові сертифікати

Вони можуть заохотити клієнтів витратити більше, ніж вартість сертифіката, адже часто люди хочуть отримати максимальну вигоду від такого подарунка.

5. Рекомендації на основі попередніх покупок

Використовуйте дані про попередні покупки для рекомендованих пропозицій, які можуть зацікавити покупця.

6. Безкоштовна доставка при досягненні певної суми замовлення

Багато клієнтів готові додати ще кілька товарів до кошика, щоб отримати безкоштовну доставку.

Заключне слово

Підвищення середнього чеку – це процес, який вимагає творчого підходу та аналізу поведінки вашої цільової аудиторії. Застосовуючи вищевказані методики, можна значно збільшити прибуток компанії без необхідності залучення нових клієнтів.

Важливо нагадувати про вигоду для клієнта, надавати йому цінність і підтримувати відносини на високому рівні. Тільки так можна досягти довгострокового успіху і збільшення середнього чеку в вашому бізнесі.

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.